İtachi
:---------------------------- : :---------------------------- : Ruh Hali : Rank : Mesaj Sayısı : 20 Level : 40 Kayıt tarihi : 17/08/09 Yaş : 35 Nerden : istanbul Oyundaki Char Adı : HeLLbroTh Oyundaki Char Lvli : 25 :-----------İtem----------- : Para : 1.001.500
| Konu: Sro TerimLer SözLüğü Ptsi Ağus. 17, 2009 9:23 am | |
| A.Stats: � Strength(Str):Yüksek fiziksel damage ve ektra saglık verir. � Intelligence(Int):Yüksek magic attack ve ekstra mana verir. � Her lv de 5 stat puanı kazanırsınız. 2 si otamatik olarak verilir,1 str 1 int, diğer 3 puanı kullanıcı istediği gibi verebilir... B. oyundaki 4 çeşit silah
� Swords:Beraberinde shield kullanabilirsiniz, Magic ataack çin uygun, duz vuruslarda double atack yapar.. � Daggers(Blade):Beraberinde shield kullanabilirsiniz,phy. attack için uygundur, genelde critleri düşüktür. � Spears: çift elle kullanılır,magic attack için uygundur, yüksek critlere sahiptir. � Glavie: çift elle kullanılır, yüksek phy. attacck saglar, yavaş bir silahtır. � Bows: çift elle kullanılır, hızlı attck yapabilir, uzun mesafeli, göreceli low phy/magic atağı vardır. C.3 çesit b0dy equipment.. � Armor: Yüksek fiziksel defans,düşük magic defans. � Garment: Yüksek magic defans, düşük fiziksel defans. � protector: Dengeli fiziksel ve magic defans. Takımların bonusları � Full armor set: No bonus. Full armor takımı:Bonus yok � Full protector set: -10% mp , +10% hızlandırır. � Full garment set: -20% mp , +20% hızlandırır. D. Esyaların özelikleri: � Degree: Alchemy(+ basmak) için hangi lucky powderın kullanılacagını gösteren derece. � Phy. Damage: fiziksel vuruş gücü � Mag. Damage: Magic vuruş gücü � Parry: Ne işe yaradıgını bir örnekler açıklayayım. karşımızdakinin(player veya yaratık) atagı 100-150 arasında olsun parry ratio yüksek se 100 e yakın dusuk se 150 ye yakın vurur. � Attack Rating: parry nin tersi.. yüksek attack rating vuruşlarda vurus aralıgımızda(100-150) yukseklere cıkmamızı saglar. � Block: Yüksek block ratio daha çok block yapmayı saglar. � Durability: silah yada armor un vuruslara ne kadar dayanacagını dolayısıyla tamir süresini gösterir. � Critical: Silahla hit vuruşları gösterir. critical yazıp 2 kat fazla vurmamızı saglayan özelliktir. � Attack Distance: hangi mesafeden saldıracağını gösterir. � Phy. Absorb: alınan fiziksel damajın abzorbe edilme yüzdesi. � Mag. Absorb: alınan büyü damajının abzorbe edilme yüzdesi. � Phy. Reinforce: ne kadar yüksekse alchemy veya silaha yapılan büyüler fiziksel damajı o kadar çok etkiler. � Mag. Reinforce: ne kadar yüksekse alchemy veya silaha yapılan büyüler büyü damajını o kadar çok etkiler. Blue Item mods: � Str x Increase: str i x kadar artırır. � Int x Increase: int i x kadar artırır. � Reduce status: reduce the duration of a status by a percentage. � Immortal: Upgrade başarısız olursa esya kırılmaz.(doğru çalışmıyor) � Steady: Upgrade başırısız olursa equipmant durability kaybetmez. � Lucky: Başarılı upgrade şansını arttırır. � Repair Invalid:Tamir edilmez. (bu tür ,temlerin durability si daha fazladır.) immortal,steady and lucky kac kez yazıyorsa o kadar kullanılabilir.örn. steady(2 times/times)2 defa başarısız olmasına izin verir. E. Status Effects �Burn: Her saniye bir miktar hp kaybedersiniz. � Darkness: Darknes statusayken. örn. mana potion 500 veriyorsa 250 verir. yarısını alabilirsiniz. � Electric shock: Parry rate i düşürür. Buda daha fazla damage yemenize sebep olur. � Freezing: Hareketsiz kalmanızı saglar. Stun gibi değil. � Frostbite: Yavaşlatır, atack speed i düşürür. � Poison: Burn statusa benzer daha uzun ve sabit hp düşürür. � Stone: Hareketsiz kalmanızı ve item kullanmanızı durdurur.. Level 14 ve uzeri glavie ler bu etkiye sahiptir. � Zombie: Kullanılan hp pot tersine işler hp artmak yerine azalır. dikkate etmek gerekir. F. Elementler: � Cold: Düşük damage a sahiptir düşmanı yavaslatır ve dondurur. � Lightning: ortalama damage a sahiptir hızı ve magic atack ı arttırır. � Fire: en yuksek damage a sahip elemantel güçtür.burn etkisi yaparak saglıgı dusurur. � Force: Saglık verir kendini ve diğerlerini korumaya yarar. G. Skill Puanları ve Experience: � Skill puanı Experience: Her zaman sarı çubugun experince puanlarıyla dolması 1 skill kazanmanızı saglar. � Experience: kazanılan experience puanlarıyla dolar skill puanlarının altındaki yeşil çubuktur,% de 100 oldugunda karakter1 lv alır. 3. Alchemy Alchemy nedir? Alchemy weapon, armor, or accessory'i büyüler. ALchemy ne yapar? weapon, armor, veya accessory adından sonra (+1), veya (+2) görmüssünüzdür. Alchemy bu işi yapar. En fazla + kaç basabilirim. +9 a kadar oldugunu düşünüyorum ama şimdiye kadar en çok +7 gördüm. + Basmak aynı zamanda silahın rengini deiştirir. mesela +3 hoş bir ışıldama verir. İtemin adında + olması ne demek. mesela +3 lv 28 bir weapon lv 31 değil ama ona yakın bir vuruş gücüne sahiptir. Alchemy de neye ihtiyacım var? item, elixir, ve lucky powder e ihtiyaç var.lucky powder olmasa da olur fakat olması tavsiye edilir. + basmak için ipuçları: Lucky powders: Alchemy başarısını arttırır. Şimdi alchemynin nasıl kulanıldıgını öğrenelim. Diyelimki lv 24 bow u upgrade yapacagız. Diyelimki bow umuz 4 degree grocery store a gidip 4 degree lucky powder alacagız. bow silah oldugundan elixir weapon almalı yada düşürmeliyiz, A y basıp alchemy ye sag tıklayın; Bir scrool açılmış gibi duracak. ilk once bow u aılan ekrana bırakın daa sonr elixir weapon ve luck powder ı koyun ve joint e basın. chat penceresinde upgrade in başarılımı yoksa başarısızmı oldugunu soyleyecektir. | |
|